13 september 2010

Påbörjat...


Ej avslutat.

I stället:


Nytt.

4 kommentarer:

Jennie sa...

Men åh, Maryse Condé: återuppta!

Moa sa...

Jag vet att du gillar och att det är bra, men det bara blev så... Fel humör och tidpunkt...

Vixxtoria sa...

Jag hoppas du återvänder till några av böckerna du pausat. Jag gillar Speer-boken jättemycket (men den är väldigt jobbig, och tog mig ett par veckors av influensasjukdom att ta mig igenom). Pesten är en höjdare också (och den är ju inte lika tjock)!

Franzen har jag inte läst. Jag har fått för mig att han är bara är hajpad, men jag har kanske fel...?

Moa sa...

Vixxtoria: Pesten har jag läst halva, och den var ju verkligen bra, men som sagt vald vid fel tidpunkt. Och Albert Speer har jag haft länge i hyllan, men så plötsligt när jag satt och ammade min bebis så fick jag för mig att stunden var inne... Krävande och tung, men jag har en fäbless för andra världskriget-litteratur om man nu kan uttrycka sig så, så jag gillade den. Men det är lååångt kvar tills den är slut. Men tanken är ju att de alla ska återupptas. Därför är högen placerad på en hylla ovanför min säng så att jag lätt kan få tag i dem när det känns rätt igen...